نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

The Relationship between Iranian EFL University Professors’ Code Switching and their Characteristics such as Age, Gender and Educational Levels 1395/05/24 00:05:21

نویسندگان : Reza Nemati Moghadam Mohammad Davoudi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Journal of Studies in Education

Impact of Cornell Note-Taking Method Instruction on Grammar Learning of Iranian EFL Learners 1395/05/24 00:01:09

نویسندگان : Mohammad Davoudi Neda Moattarian Gholamreza Zareian
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Journal of Studies in Education

Using Podcasts to Improve Second Language Comprehension in Iranian Language Classrooms 1395/05/20 01:30:23

نویسندگان : Mohammad Davoudi Mojtaba Rezaei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Journal of Studies in Education

A Macro-level Error Analysis of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Performance on Writing Tasks 1395/05/16 23:30:13

نویسندگان : Mohammad Davoudi Asghar Moulavi Nafchi Omid Mallahi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Journal of Studies in Education